LZ 129 Hindenburg (Luftschiff Zeppelin #129; Înregistrare: D-LZ 129)
a fost o navă comercială germană r, care transporta pasageri, marea navă din clasa Hindenburg, cea mai lungă clasă de zeppelinuri zburătoare și cea mai mare aeronavă după volumul plicului. A fost proiectată și construită de compania Zeppelin din Germania și a fost operat de germanul. Compania Zeppelin Airline. A fost numită după feldmareșalul Paul von Hindenburg, care a fost președintele Germaniei.

Avea o viteză maximă de 135 km (84 mile) pe oră și o viteză de croazieră de 126 km (78 mile) pe oră. Deși a fost proiectat pentru a fi umplut cu gaz heliu, dirijabilul a fost umplut cu hidrogen foarte inflamabil din cauza restricțiilor de export impuse de Statele Unite împotriva Germaniei naziste. În 1936, Hindenburg a inaugurat serviciul aerian comercial peste Atlanticul de Nord transportând 1.002 de pasageri în 10 călătorii programate dus-întors între Germania și Statele Unite.

Dirijabilul a zburat din martie 1936 până când a fost distrus de incendiu 14 luni mai târziu, pe 6 mai 1937, în timp ce încerca să aterizeze la stația aeriană navală Lakehurst din Manchester Township, New Jersey, la sfârșitul primei călătorii transatlantice nord-americane a celei de-a doua ei. sezon de serviciu.


LZ 129 Hindenburg (Luftschiff Zeppelin #129; Registration: D-LZ 129)
was a German commercial passenger-carrying rigid airship, the great ship of the Hindenburg class, the longest class of flying machine and the largest airship by envelope volume.It was designed and built by the Zeppelin Company in Germany, and was operated by the German Zeppelin Airline Company .It was named after Field Marshal Paul von Hindenburg, who was President of Germany .

It had a maximum speed of 135 km (84 miles) per hour and a cruising speed of 126 km (78 miles) per hour. Though it was designed to be filled with helium gas, the airship was filled with highly flammable hydrogen owing to export restrictions by the United States against Nazi Germany. In 1936 the Hindenburg inaugurated commercial air service across the North Atlantic by carrying 1,002 passengers on 10 scheduled round trips between Germany and the United States.

The airship flew from March 1936 until it was destroyed by fire 14 months later on May 6, 1937, while attempting to land at Lakehurst Naval Air Station in Manchester Township, New Jersey, at the end of the first North American transatlantic journey of its second season of service.

Info Wikipedia photos boredpanda

Lasă un răspuns